كلمات اغنية : الراجل ده هيجنني صباح
شباب اليوم


العودة   منتديات شباب اليوم > >


 
2011-01-11, 08:28 PM   #1
الكاتب جمال الروح

Google+

الراجل دة حيجنني .. حيجنني
طير مفاتيح عقلي مني .. حيجنني
يجي رمضان .. وخناقه يزيد .. عايز طباخة سكة حديد
اللحمة 3 أشكال .. و طيور بجنيه و ريال
ويوماتي رز ومكرونة .. وكنافة باللوز وعلب تونة
غير السلطات .. والمحشيات .. والمشويات .. والحلويات
وإن قلت ياخويا الأكل كتير .. الاكل كتير
وبلاش بعزقة و بلاش تبذير .. وبلاش تبذير
يصرخ و يقول:

ياخواتي صايم و راجل شقيان
و مراتي عايزة تجوعني حتى في رمضان
دي مصيبة إيه دي؟

يا عالم فهموه رمضان ماعمروش قال كده
رمضان قال إحمدوه والحمد مش بالشكل ده
الراجل دة حيجنني

---

يجي من العصر للمغرب و حريقة تطير
و يخش المطبخ و يقوم زعابيب قمشير

عملينلنا وزة بالخلطة و بفتيك و صينية مكرونة بس!!!
وخضار صنفين و كباب حلة و ضرمة باللحمة المفرومة بس!!!
طب فين اللحمة المشوية و الفتة فين و التقلية؟؟
والسمك البوري اللي أنا جايبه راح فين و الشوربة فين هي؟؟

وإن قلت ياخويا الأكل كتير .. الاكل كتير
وبلاش بعزقة و بلاش تبذير .. وبلاش تبذير
يصرخ و يقول:

ياخواتي صايم و راجل شقيان
و مراتي عايزة تجوعني حتى في رمضان
دي مصيبة إيه دي؟

يا عالم فهموه رمضان ماعمروش قال كده
رمضان قال إحمدوه والحمد مش بالشكل ده
الراجل دة هيجنني

---

ونرص الأكل على السفرة أشكال و ألوان
والفول أبو زيت أصلي بحبه في فطور رمضان
يسيب الأكل كله و يمسك طبق الفول
ولقمة تجر لقمة يشبع و يقوم على طول
والأكل بحاله ينشال و الحال تاني يوم هو الحال

وإن قلت ياخويا الأكل كتير .. الاكل كتير
وبلاش بعزقة و بلاش تبذير .. وبلاش تبذير
يصرخ و يقول:

ياخواتي صايم و راجل شقيان
و مراتي عايزة تجوعني حتى في رمضان
تعاليلي ياما
يا عالم فهموه رمضان ماعمروش قال كده
رمضان قال إحمدوه والحمد مش بالشكل ده
الراجل دة هيجنني



جمال الروح

اهداء لكل الرجاله خفوا شويه عن ستاتكم
دول بيحبوكم


أقرأ ايضاً الإعلامي توفيق عكاشة في العناية المركزة إثر وعكة صحية
وفاة الإعلامية فوزية سلامة إحدى مقدمات برنامج كلام نواعم اليوم الإثنين 28 يوليو 2014
صور وفيديو امتلاء الحرم المكي في يوم ليلة القدر27 رمضان 1435 - 2014



كلمات اغنية : الراجل ده هيجنني صباح

 
2012-07-27, 11:14 AM   #4
الكاتب Some Bady


اقتباس

اهداء لكل الرجاله خفوا شويه عن ستاتكم
دول بيحبوكم

ههههههههههههههههه مهو المثل بيقول اقرب طريق لقلب الراجل معدته

شكرا يا جيمى على الكلمات الجميله

أقرأ ايضاً صور النجم الهندي رانبير كابور 2015 , صور النجم ranbir kapoor 2015
صور النجم الهندي شاهيد كابور 2015 , صور النجم shahid kapoor 2015
صور النجم الهندي عمران خان 2015 . صور النجم 2015 imran khan


 
2012-07-28, 12:32 AM   #5
الكاتب جمال الروح


هههههههههههههههههههههههه

آه صحيح بس نملى معدته بحاجه حلوه وبالمعقول


تسلم ياا غالي نورتني

أقرأ ايضاً الإعلامي توفيق عكاشة في العناية المركزة إثر وعكة صحية
وفاة الإعلامية فوزية سلامة إحدى مقدمات برنامج كلام نواعم اليوم الإثنين 28 يوليو 2014
صور وفيديو امتلاء الحرم المكي في يوم ليلة القدر27 رمضان 1435 - 2014


 

الكلمات الدلالية (Tags)
الراجل, اغنية, صباح, هددوني, كلمات

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


مواضيع ذات صلة مع كلمات اغنية : الراجل ده هيجنني صباح
كلمات اغنية صباح الخير احمد سعد 2015 ، كلمات البوم يعيش اهل بلدى من قسم كلمات اغنية 2014 - كلمات الاغاني 2015
صباح الخير يا مصر ، كلمات اغنية صباح الخير يا مصر عمرو مصطفى 2015 ، اغنية صباح الخير يا مصر من قسم كلمات اغنية 2014 - كلمات الاغاني 2015
كلمات اغنية الراجل اللي واقف ورا عمر سليمان من قسم كلمات اغنية 2014 - كلمات الاغاني 2015
كلمات اغنية : ع الندا (دويتو) صباح فخري +صباح من قسم كلمات اغنية 2014 - كلمات الاغاني 2015
كلمات اغنية : سلموا لي على مصر صباح من قسم كلمات اغنية 2014 - كلمات الاغاني 2015
الساعة الآن 10:24 AM

Powered by vBulletin®Copyright ©2000 - 2014
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات شباب اليوم 2013-2014-2015-2016-2017
المواد المنشورة فى موقع شباب اليوم لاتعبر بالضرورة عن وجهة نظر الإدارة وإنما تعبر عن وجهة نظر كاتبها